Zehrayrr 2 aylık taze anneyim emzirdikten sonra bazen de önce göğsüm o kadar çok kaşınıyor ki uykudan uyanıp kaşıyorum tatlı bir kaşıntı ama göğsümü parçalamak istiyorum bazen ı kadar kaşınıyor ki başına gelen var mı acaba ne iyi gelir
Emine-24 Oluyor bebeğinizin ağzında pamukçuk olabir mantar başlangıcı oluyor bebeğinizin ve kendi göğsünüzünü sık sık karbanotlı suyla silin geçiyor hemen
Alminazli Bebegim 16 aylık oldu hala oluyo bana da sık olmasa da ara ara cok emdiği zamn oluyor genelde bana