Tugbapoyraz Bizimkide hasta sade öksürük vardı gittik üşütmüş dediler aferim antibiyotik bide damla verdi 3 gündür kullanıyoruz öksürük biraz azaldı ama burun akıntısı başladı sürekli burnunu açıyorum düzelir inç oğlum
Mervexxx Tugbapoyraz olabilir bizimkide hastalandıktan sonra yeşil yaptı. Burnu sürekli temizlemekte iyi değilmiş bizde yapıyorduk doktor sürekli yapmanız iyi değil dedi