Yagmuralmila Kızlar regl oldum acayip kan gidiyor baktım olmuyor bebeğimin 6 numara bezini taktım yanlardan normal flaster bantla bantladim giydim .. bu yöntem tutarsa size önerecem deneyeniniz oldu mu ? Zaten Orkid 45 lira olmuş 😂😂
nurelem Yagmuralmila depend kullanıyordum bı ara gerçekten çok iyi depend, keşke uygun fiyatlı olsada sürekli kullansam☺️
MesNes Yagmuralmila molped supernight önerirm oldukça uzun hem önde hem arkada yapışkan kanatları var doğumdan sonra benim de arttı kanamam bayağı kurtarıcı oluyor ..bebek bezi denemedim ev içinde belki olabilir
basaktpe12 Yagmuralmila adet olmustum ve hazırlıksız dışarda yakalanmıştım oğlumun bezini giydim 6numara iç çamaşırıma bağladım nastikkerden rahatdı da 😂
Premsesannesi355 Yagmuralmila ben lohusa iken öyle yapmıştım 😁 gayet kullanışlı oluyo en son regl olduğumda da öyle yaptım ama bu sefer yanlarında sıkıntı oldu aklma gelmedi yanlar dan tutturmak jskfksj
Yagmuralmila nurelem depend pahalliydi bu zamlarda eşime al diyemedim dilim varmadı ya .. ama çözüm yöntemim simidlik tutarsa geceleri için iyi dimi 🤓
Sevgiguveen nurelem benimde doğum zamanından kalma vardı elimde bi paket bazen çok aşırı geldiği gün kullanıyorum :) bi kerede yolculukta kullandım 🥰 ama cok pahalanmış o fiyatlar ne oyle .
Mervetahir Hep kullanırım ama kenarlarından kesip kullanıyorum ben küçülen bezleri falan hep öyle bitirdim ben
Yagmuralmila Mervetahir kenarını kesecektim ama sızar die korktum o yüzden kesmedim yapıştırdım .. düşünmedim değil onu .. sizmiyor değil mi benim ilk gecemde bezle ☺️
Hahahahah12 Yagmuralmila benimde sezeryan oldu ilk adetim bgn oldu . Acayip cok oluyor 2 .5 ay oldu Doğum yapalı . Dikiş yerlerim de sızlıyor
Yagmuralmila MesNes Simdi gündüz molped taktım senin dediğinin aynısı.. ama yetmedi berbat etti her yeri malesef ondan çocuk bezi taktım cnm
Yagmuralmila MesNes arkada kanatları yokmuş bunun ortada bir tane var uzun .. molped gece galiba .. bı dahakine ondan alayım ben 🙏🙏
Birkullanici Yagmuralmila kanamam çok olduğunda bende kullanıyordum şuan normal o yüzden kullanmıyorum ama ben kanatlarını kesip nırmal ped gibi kullanıyordum bebek bezini .taşma derdi yok özellikle gecelerimçokmrahat
Yagmuralmila Birkullanici gece zaten beni zorlayan gündüz sık aralikla ped degistiriyorum zaten .. işte gece uyanınca heryer kan olmuş oluyor.. bugün kocam bile ambulansı ariyacakti sabah beni öyle görünce anlamamış önce
Birkullanici Yagmuralmila gece alarm kurar ped değiştirmeye kalkardım 3 defa yinede taşıyordu .bide ağrısı yokmu😩
Yagmuralmila Archmomm bir anne daha onu kullanıyorum dedi bu ay kocama yüklenmek için aldırmadım orkidde vardı baya idare ederim dedim .. gelecek ay onu alayım .. bı anne daha önerdi sağolsun 🙏😊