Kızlar merhaba. Kızım 5 aylik. 4 5 gündür uyku sorunu başladı. Uykuya dalamama gece uyanip bir sure uyanık kaliyor. Gün içinde azıcık huzursuzluk yani mız mız. Sık, az ve sulu kaka yapmaya basladi. Geceleri de 2 kez bunu yapıyor gaz mı ishal mi anlayamiyorum. Bugun gece kulağını karşıdigini farkettim. Bunlar diş belirtisi midir yardimci olun. Elini ve ya oyuncaklarini agzindan hic cekmiyor. Bu gece uyanmalar beni cok yormaya basladi. 2 kez kaka yapıyor normalde gece yapmaz. Ve yapmasi uzun sürüyor azıcık birsey zaten tekrar uyut derken en az 1 bucuk saat geçiyor. Dişten midir? Sizler nasıl anladınız?