birtosbikannesi korkma canim hastanedeymissiniz zaten bu onun için çok iyi susuz kalmaz, benim kızımda 14 aylıkken geçirdi 4 gün evde 2 gün hastanede kaldı düzeldi bizim de aşımız yoktu, kusmasi vardi yemek yemiyordu su içiyordu sürekli ama bu onun için cok iyi olmuş testlerde susuz çıkmadı çünkü, bizim de 20 yi buluyor du her seferinde kıyafet de değişiyorduk toparlanıyor ama korkma bir den azalmaya başlamıştı bizim