Almi21 inan dün geceden sabah 7ye kadar cebelleşti uyumadık, yapmadığım şey kalmadı. Bugünde 9da uyandık aşıya gittik. Aşı olurken ister istemez ağladı ama, uykusu da vardı 2 saat uyudu anca. Eve gelir gelmez uyudu yavrum. İnşallah hayırlısıyla sizde atlatın