Berra Canım ben daha 4 bucuk aylık oldugu icin arı mama aldım sütlü elmalı olanı. Baya yiyo sevdi yani kabız falanda yapmadı ilk cok az yaptim 2.gün biraz daha fazla simdi normal ölcüsünde yapıyorum yiyor. Mama da hipp combiotik kullanıyorum her gün kakasinıda yapiyor gazinida cikariyor rahatlikla kendi kendine