Meryeminannesi1 Bebeğin 15 günlük uyuyakaldım 4 saat boyunca aç kaldı kendisi de uyanmamış tekrar emzirmek için uyandırdım her ikisinde de emdi ama gözlerini açmadan bir kere uzun süre aç kalmış oldu ondan dolayı olmuş olabilir mi fikri olan var mı?
Happymamss Meryeminannesi1 Canim emmesi yeterli sık sık emzir saat başı emzir yarım saatte bir emzir bolca emzir sarılık dolayısıyla da uyur korkutmayayim ama olmaması için emzir benim bebeğim ilk gunler tutmadı gogsmu mama vermiycez diye inat etti kaynanam yavrum sarılık oldu utanmıyordu bırak gözü kapalı emmeyi hiç tepki vermiyordu ih sesi bile gelmiyordu keşke verseydim çok şükür sonra dan emzirdim geçti şuan en rahat zamanların bir göğsünden bir gogsne geçiş yaparken bile mutlaka gazını çıkar sürekli emzir gaz çıkar rahat eder bebek
Yigitkomuz_ Meryeminannesi1 bsy olmaz cnm korkma 2 4 saat arası normal ama genede 2 saate bir alrm kursan 40 günlük olana kadar daha iyi olur
ArdicEge Meryeminannesi1 Biiz✋🏻 Detay vermek istemem nazardan korkarım, bazen ben bile şaşıyorum çünkü uyku aşkı hallerine😂
Almi21 Meryeminannesi1 3 saate 1 emse zaten yeterli gelir canım ona demekki acıkmamış yorgun düşmüş birde 4 saat olabilir yani birşey olmaz
Meryeminannesi1 Happymamss Zaten 1 hafta yoğun bakımda kaldık bu akşama kadar gayet iyiydi kendi kendine uyanıyordu 2 saatte bir ama işte uyuyakaldık inşallah sarılık tekrar gelişmez bir kere uzun süre aç kalmasından birşey olmaz umarım ben 2 saatte bir tekrar uyandırıp yedirmeye çalışayım
Meryeminannesi1 Yigitkomuz_ Evet alarm kurdum uyanıyordum ama işte uyuyakaldım bu sefer o dda uyanmadı inşallah bşey olmaz
Happymamss Meryeminannesi1 bir kereden bişi olmaz inşaallah canım sen emzir bol bol saat kur uyu uyan yeni doğmuş bebek uykuya ihtiyacı var büyümek için annesi sen sık sık emzir canım
Yigitkomuz_ Meryeminannesi1 1 seferden bsy olmaz cnm korkma benmde oluyodu arada öyle sarılık başlangıç falan bsyi varmiydi bnm oglumun baslngicj vardi bide ama yatmadik şükür