Melikenur15 biz hergun dışarı çıkıyoruz . Oğlumu okuldan almaya gidince, siteyi turlamadan girmiyoruz eve . Bugün de abisi çıkardı dışarı ben temizlik yaparken . Usuttu mu bilmiyorum yatma vakti ateşlendi. Burnu akmaya ,öksürmeye başladı . Keşke bebekler hiç hasta olmasa 🥴