Cnr060621 Hep uyumayan bebekleri konuşuyoruz biraz da benim oğlum gibi uykucu bebekleri görelim 😂 arama motoruna bebeğim neden çok uyuyor diye yazmıştım , rahatlık battı dediğinizi duyar gibiyim ama ilk başta tedirgin olmuştum , ama alıştım ☺️
Gunesay Cnr060621 yahu cidden böyle bebekler var mı diye merak ediyordum. Umarım ikinci bebeğimde öyle olur 🤲🏻
3MelekAnnesi3 Cnr060621 masallah benim oglumda ilk 3 4 ay hariç ondan sonra uykuyu cok seven bir cocuk oldu suan 21 aylık gündüz uykusuna kendi yatar en az 2 saat uyur 2 saat sonra ben zorla kaldırırım gecede kendi uyur ve sabaha kadar hiç kalkmaz en fazla uyku arkadasını istemek için uyanır veririm geri uyur 😂
Cnr060621 Gunesay amiiin insallah , ben de ikinci bebekte göreceğim uykusuzluğu gibi geliyor ama hayırlısı
Cnr060621 3MelekAnnesi3 yaa maşallah , uyku arkadaşını nasıl alıştırdınız ben her uyuduğunda tavşanını yanına koyuyorum ama henüz 6 aylık bir şey anlamıyor
Renginturkguler 3MelekAnnesi3 bu şekilde olmasi icin nasil bir yol izlediniz deneyimlerinizden faydalanmak isterim, bende oglum oyle olsun cok istiyorum ☺️ Suan daha 4 ayligiz uykumuz guzel devam ediyor Allaha sukur ama ilerde o sekilde devam etmesi icin yanlis birsey yapmak istemiyorum 🙏😉
3MelekAnnesi3 Cnr060621 3 aylıkken bende devamlı yanına koydum uykuda kücük Bi bez parcası uyku arkadası dedigim yani ucunda diş kasıyıcı gibi bişey var diger ucu pamuklu kıyafet gibi 😂kücük el kadar bişey onu tutmaya basladıgı zamandan beri alıstı 5 bucuk aylıktı tutmaya basladıgında ve hiç bırakmadı 2 kez kayboldu ve 3 gün cok zorladım uyku konusunda baya alısık ona o olmadan asla uyumaz 😂
3MelekAnnesi3 Renginturkguler ben hiç bi zaman illa uyucak su saatte yatcak su zaman kalkcak diye bunaltmadım uykuyu bu sekilde sevdik onun dısında emzik ve uyku arkadası cok kolaylık sagladı eline alınca direk uyku modu 😂
Kbrburk Bebesi kolik olup bu saatte çocuğuyla bu mesajı okuyan anneleri üzdün 😔😔 24:00 04.00 nöbetinden bildiriyorum 🤚
Cnr060621 Kbrburk allah kolaylık versin inşallah , biraz büyüyünce de sizin bebeğiniz sakin olur ödülünü alırsınız benimki kesin azacak büyüyünce 😂