Arkadaşlar bebeğim 9 aylık doğduğundan beri gece uykusuna geçmesi çok uzun sürüyor gündüz sorun yok 2 dk da uyuyup tekrar uyanmaz kesintisiz 1-2 saat yatar günde 2 defa ama gece uykusuna geçmesi çok uzun zaman alıyor ilk başta uyuyor 15 dk sonra uyanıyor hiçbir sorunu derdi yoksa bile aylardır böyle dalması en az 2 saati buluyor çok yoruldum bu durumdan. Neden böyle alışkanlık mı acaba? Nasıl bir yöntem uygulamalıyım tam olarak dalması çokk zaman alıyor çok yoruyor beni😓