Arkadaşlar bir sey soracağım sizde de oluyor mu coğu zaman bebeğim emerken memeyi asılıyor başını arkaya atıyor kasıla kasıla Bi hal oluyor suan 1 bucuk aylık nedenlerini bilen var mı normal mi bilemedim,, emiyor Bi anda cıkarıyor memeyi yukarılara bakıyor emerken 6-7 dk emip uyuyupkalıyor yani bu gibi seyler yaşıyoruz. Sebebini bilen var mı acaba? Gaz desem o da yok neden anlamak mumkun değil