Yenianne18 biliyor musunuz gidince her şey daha iyi oluyor 🙈 ben de yalnız kalmaktan korkmuştum. Sağ olsun her şeyimize koşar annem. Ama bu fiziksel destekle alakalı değil, bebeğinizle yalnız kalmadan annelik gücü açığa çıkmıyor sanırım. Göreceksiniz çok daha güzel olacak size inanılmaz bir dirayet gelecek