Flapjack zumraygt sanırım normal. Belki fazla emdigi içindir. Bir miktar ateşi de yükselebilir o da korkutmasın sizi. Buzdolabında calpol bulundurmak gerekiyormuş nolur nolmaz :)
zumraygt Flapjack bugün doktor hanım yazdı fakat eczanedeki arkadaş parol verdi aynı etkide oldugunu söyledi acaba farkedermi
Flapjack zumraygt parol mu surup şeklinde mi? Hiç duymadım bebeklere verildiğini bi googlelayın bence :)
Passionis zumraygt canım benimde teyzem eczacı, pembe parol mu ? Benim kızımda calpol içemiyor onun yerine onu alabilirsin dedi. Yarın bizimde 2. Ay aşımız var 3 tane 😵💫😣
zumraygt Passionis evet pembe olan kutu aldım eczacı öyle diyince bizde dün sabah vurulduk 3 tane 2.ay aşısı çok huzursuz uykuya dalamıyor çok geçmiş olsun sizede inşallah kolay atlatırsınız
Passionis zumraygt ah yavrum benim ya, şifa olsun inşallah 🤲🏻 Sağlıkları için ama, çok ağır üç tane gerçekten 😣 inşallah bakalım yarın 🤲🏻