Akayaycan Kızlar bir sorum olacak sigortam yok bebeğim de kimlikte Benim üstüme baba bilgileri tok özel hastane de 18 yaş altından yararlanamıyor kızım en son 450 tl muane ücreti verdim nasıl yapabilirim normal de kardeşim öZel de o kadar vermiyor 18 yaş altı
syaby Akayaycan kardeşin bekarsa babandan yararlanıyordur. Senin ne yapıcağın hakkında bilgim yok ama kendi gss primini ödersen sigortalı kadar para ödüyosun sanırım
Nesya Akayaycan kardeşin bekarsa babanizin sigortasindsn yararlanir.Sizn sigorta yoksa muayne ucretinize sigortadn kesilen parada ysnsiz ve oldugndn dha fazla ödersiniz. Bide yanliş anlamayin bebegin neden babssinin üstüne kayitli değil?Yani kimlikte baba olark kime kayitli mecburi aslinda sadece kendi uzerinize bebege kimlik cikartamazsinzki?