Glcnbc Bebeğim ne dönüyor, ne emekliyor! Yüz üstü yatırdığımda sürekli kollarını yana açıp yüzüyor gibi yapıyor, başka birşey yapmıyor! Yan yatırdığımda sırt üstüne dönüp kalıyor öylece… çocuğumda gelişim geriliği mi var acaba
Annekizz Glcnbc Her bebek farklıdır kuzum benim kızım 10ay 10 günlük daha yeni desteksiz oturmaya başkadı ki kızımda emeklemiyor
Birdunyabircennetannesi Glcnbc 6 aylık dönmüyor ve bunu asla sorun etmiyorum her bebek farklıdır hareketliyse korkma 🙏
Haticec Glcnbc oglum 6 aylik ve 23 günlük 6 aya girdigimizde bi kere döndü sonrada pek sevmedi ara ara dönüyor ama daha yeni yeni yüzüstü yatmayi seviyor yoksa hic sevmezdi 5 bucuk aylikken desteksiz oturuyor oturmayi cok seviyor ama arkadasimizin dedigi gibi bu uzmana göstersen zarari olmaz evet her cocuk farklidir ama 7 aya kadar dönmeyen bebekleri bir doktora göstermek gerekiyor diyodu uzmanlar ne kadar dogru ne kadar yanlis bilemem 🤷🏻♀️
Glcnbc Annekizz gerçekten mi? ilgileniyorum sürekli haraketler yaptırıyorum yüz üstü yatırıyorum acaba ben mi yetersiz kaldımda çocukta gelişim geriliği oluyor dedim kendi kendime
birtutamsac Glcnbc ondan sebep biraz hareketleri de ağır olabilir benim kızımda 7 aylık 6 kilo emeklemiyo henüz ama dönüyo zayıf olduğu için kendini atması kolay oluyo bence :) ayrıca her bebeğin gelişimi farklıdır
Glcnbc birtutamsac Allah size bağışlasın sağlık versin yavrunuza… inş bende görürüm emeklemesini dönmesini
Karanimmmm Benim bebeğimde 7,5 aylık emeklemiyor desteksiz oturamıyor daha doğrusu oturmayı sevmiyor geriye atıyor kendisini, bende kafama takıyorum ama her bebeğin gelişimi farklı
Busbus1 Her bebeğin gelişimi farklıdır doğru söylemiş arkadaşlar ama bir doktora yada profesöre gidebilirsin iri bebeklerde vitamin konusundan ekaiklik görülwbiliyormuş ve vitaminsiz kalan bebekte gelişim geriliği olabiliyor korkulcak birşey değil bebeğin ihtiyacına göre vitaminle tedavi edilebiliyor. Bunu bıngıldağının açıklığını kontrol ederekte yapıyor bazı doktorlar. Eminim bir sorun yoktur ama doktora götürmekten bir zarar çıkmaz
Glcnbc Busbus1 bebeğimin bıngıldağı açık şuan hatta bundan dolayı hidrosefali olabilir demişlerdi 3 tane beyin cerrahına götürdüm çok şükür öyle birşey yokmuş fakat vitaminden dolayı filanda demediler
Glcnbc Haticec geçen ay çocuk gelişim doktoru gördü kaba motor geriliği dedi ama kızımın kalbi yırtık olduğu için çok zorlamamaya çalışıyoruz doktor 9. Ayda tekrar görmek istedi
bbmoms Glcnbc geçmiş olsun her bebeğin gelişimi farklıdır öncelikle bir şey yoktur inşallah bu sefali lerde bir kaç çeşit var biz skafosefali yiz mesela bariz şekilde kafasekli normalden farklı oluyor göze çarpıyor zaten öyle bir durumunuz var mı
bbmoms Glcnbc ben de mesela gelişimi çok iyi diye kendimi avuttum ama skafosefali çıktı yani tek bir olumlu ya da olumsuz nedene bağlamak doğru değil benim 3 aylık dönüyordu 8 buçuk aylık emekledi şuan 10 buçuk büyük oğlum mesela yaşından sonra emekledi 17 aylık yürüdü sizin de bir şey yoktur inşallah
mina00 Glcnbc benım kızım tam 1 yasında emekledı,tabı ondan once yuvaralanarak surunerek heryere gıdıyordu. her bebek farklı bıde bıraz kıloluysa gec emekler hatta bazen emeklemez dırek gezerler