Merhaba anneler randevumuz var ama doktora gidene kadar içim rahat etmeyecek. 4 ay 20 günlük kızım var cildinde Önce sivilce halinde çıktı sonra sertleşti ve rengi koyulaştı ve sanki kabuk bağladı. Aynısı bugün fark ettim koltuk altında da oluşmuş önce sivilce sonra sertleşme. Bu durumu yaşayan var mıdır? Fotoğraf ekleyeceğim becerebilirsem.
fotoğraf ekleyemedim nasıl yapabilirim