birtutamsac Ben sana hak veriyorum zaten canım benim, verdiğin örnekler çok doğru. Ben kendim içinde konuşmuyorum yanlış anlama beni ama gerçekten istesem alamayacağım yardım yok. Bu işler torpille biliyorsun sende herkes gibi ama asla istemiyorum böyle bişeyi. Benimde kasettiğim kenara parası kalmayan kıt kanaat geçinenler insanlar zaten. Ve evet bu uygulama chpli belediyelere ait. Büyükşehir belediyeleri. İstanbulda imamoğlu yürütüyor, ankarada zaten Mansur yavaş var boluda tanju özcan var. Yukardaki arkadaş bu sebepten oy kullanma konusuna değinmiş. Kesinlikle katılıyorum ona, benim eşim Chpde değil üstelik, malum diğer partide görev alıyor kendisi. Ama gerçekleri görmek lazım herkes kendini düşünürse halimiz yavan yani. Teşvik edemiyor adamlar çünkü engel oluyorlar böyle bir yardım mı yapıyor halkı mı düşünüyor icraat var mı? Verin arkadaşım herkes Chpye versin kazandırsın adama halkta kazansın yani. Ben eşim ak partide diye asla övmem partiyi yanlışları çok. En basiti böyle projelere engel oluyor adamlar senin dediğin gibi teşvik edemiyorlar işte. Ondan sonra laf çıkarıyorlar imamoğlu oy vermeyenlere yardım etmiyor sadece İstanbula yapıyor, İstanbulda bile yardımı elinden alınan çok insan var. Örnek veriyorum süt yardımı vs orduya yapılmıyor mu? Yapılmıyorsa seçimde oyunu ona göre kullanacaklar, belediyeler boşuna yok o illerde herkes kendi iline yardımcı olacak, istanbulun başkanı yardım etmek zorunda değil ordudaki adama, onlara Erdoğan bakacak yönlendirecek ülkenin temsili çünkü, yapmıyorsa yine seçim zamanına kalıyor iş, kazandırsınlar orduda Chpye o zaman.