Mommysharkdoodoodoodoo 2,5 yaşında oğlum yanında uzanıyordum birden bir çığlık sanki etini koparmışlar gibi aşırı korktum ağlamadan geri uyudu ay noluyor tövbe bismillah. Uykusunda zaten konuşur şarkı bile söyler bu normal geliyor artık ama çığlıktan çok korktum 🥺
Mommysharkdoodoodoodoo Deletedmom4444 günaydın 🥺 galiba kabus gördü ama şimdi keyfi yerinde umarım tekrarlanmaz çok korktum gece
Deletedmom4444 Mommysharkdoodoodoodoo İnsallah benim kizimda arasa o sekilde uyanıp dalıyor.İnsan cok tedirgin oluyor.Haklisiniz.