Pinkbery Ayazmiran kucukse bikere kes kurtul benim kızı 3 numar yaptım erkege benzedi😀😀 daha yeni yeni uzuyor pişman oldum qcıkcası ben
Sareem Ayazmiran şubat ayında 7aylikken 2 numara kestirdim. Şuan 11 aylık 20 gündür önlerinden toplanacak ayara geldi
Sdnrst Ayazmiran ben bayrama iki hafta kala kesmistim çok dökülüyordu bazı yerleri boşluk kalmıştı bayramı geçirdik baya uzadı biraz daha uzasin şekil vermek amaçlı gene kesicem
Mom107 Ayazmiran niye yapıyorsunuz yapmayın sanırım öyle birşeyin faydası yok genetik kodlar var malum kalın ince telli bunları değiştiremediğimiz için ben yaptırmadım
Karadut Mom107 Benim bebiş su içinde kalıyor resmen terden saclarıda ıslak kurumuyo kesmek zorunda kalıyorum yanlar 2 üstler 3 numara😁
Sareem Mom107 faydasından ziyade ön den bakınca (tepe kısmı) 10 cm.uzunludunda ense ve yanlar 1 2 cm anca. Korkunc bişey değil yani mantikli olan bu
Mom107 Ayazmiran ilk zamanlar zaten dökülmesi normal sonra yerine yenileri çıkıyor benim bebeğimde öyle olmuştu birde saçlı çok tatlı oluyorlar
Smrenes 4 aylıkken kestik daha bi hafta oldu bakalım inşallah bayrama kadar çabuk uzar bi garip gelmişti ilk kestiğimizde ama iyi oldu çok saçları dökülüyordu bi de konak varmış onu temizlemek kolay oldu..
Smrenes Ayazmiran zeytinyağı ve bebek yağını karıştırıp önce kafasını taradım ince fırça tarakla sonra sürdüm şapka taktım yaklaşık 1 saat beklettim sonra yine taradım en son banyo yaptırdım sonrasında döküldü zaten kalanlar da zaten çok şükür kurtuldum..
Htcnplt Ayazmiran canm ben 1 haftalıkken kazıttım saçlarını şuanda 5 aylık ama henüz fazla uzamadı yanı bayrama kadar uzamaz ☺️
IrmakBilgin Ayazmiran 6 aylıkken kazıttık şu an 10 aylık baya uzadı saçları biz gürleşmesi için değil de Peygamberimizin sünneti olduğu için yaptık ☺️ Gürleşmesi için yapanlar çok gereksiz küçükken benim saçımı hep kazıtmışlar bebeklik fotoğraflarım erkek gibi ama değişen birşey yok hala ince telli ve seyrek 😅