Dyglila Herkese iyi geceler aranızda Ayşenur parlak’ı tanıyanlar vardır tanınmış kişi instagramda. Bilmeyenler için özet geçeyim. Yıllardır kanser hastası dünyalar güzeli birde elası var. Eşi savaş bey bi kaç saat önce bir paylaşım yaptı Ayşenur mide kanaması geçirdi die. Şuan Kuşadası devlet hastanesinde ve 3 ünite B-(negatif) kana ihtiyacı var. İzmir de yaşayanlar yada tanıdığınız var ise İzmir Kızılay’a gidip kuşadası devlet hastanesinde yatan ayşenur parlak adına bağışta bulunabilirler mi? Kan uymuyorsa yada kanı uyan olupta gidemeyen varsa en azından sosyal medyada paylaşım yapalım olur mu? Şimdiden teşekkür ederim.
NukleerBaslikliKiz Dyglila Nasıl olmuş acaba şu an durumu nasıl. Önceden instagram kullanırken takip ederdim ve çok sever üzülürdüm. O yüzden merak ettim
Aysnrblghn Ben tanıyorum bir ara denk gelmişti ne kadar güçlü kadın demiştim,inşallah Allah şifasını versin,güçlü olmaya devam etsin
Dyglila Aysnrblghn bende ondaki o gücü görünce etkilenmiştim. Her ne olursa olsun kızı için ayakta duruyor. Rabbim evladından sevenlerinden ayırmasın.
Dyglila NukleerBaslikliKiz 2 gün gözetim altında olacakmış. Daha önceki rahatsızlıklarının sonuçlarıda çok iyi değilmiş. Şuan pazartesiyi bekliyorlarmış. Sanırım 1 ay içinde 1-2 ameliyat olacakmış. Hayırlısı. Bende çok severek takip ediyorum inşallah herşeyi temiz çıkar
Dyglila NukleerBaslikliKiz hiç sorma canım. Şimdide yüzünde tümör bulunmuş sanırım onunda sonucu iyi değilmiş. Bakalım pazartesi açıklar büyük ihtimal.
Dyglila NukleerBaslikliKiz yoğun bakıma alınmış dün en çokta orada etkilendim diyordu. İnleyenler vefat edenler sabahı zor ettim falan diyordu. Kadının yeterince derdi var zaten. Ela için rabbim annesine şifa versin.