Kızlar :36, günlük anneyim ve ilk bebeğim. Sezeryan doğum yaptım ve sütüm nazara geldi ve azaldı 3 gündür. Hemşiremiz de memenin peşinden 1 ölçek mama ver dedi normalde de veriyordum sütüm gelene kadar ama baya azaltmıştık mamayı. Gündüzleri iyiyiz memede hep ama gece olunca meme +mama şeklimdeyiz normalde. Son 3-4 saattir çok sinirli ağlıyo bağırıyo memeyi ilk emiyordu sonra direk çığlık çığlığa ağlamaya başladı memeyi de kabul etmedi ki sakinleştiriyim bende mama yaptım direk 2 ölçek. Böyle böyle mi meme reddi oluyo yoksa yaa çok gözüm korktu. Ama memeyi veriyorum sinirden ağlıyor almıyor mecbur direk mamayı verdim. Tecrübeli anneler yardımınızı bekliyorum fikir berin bana