ddeniz23 Merhaba arkadaşlar kızımın parmak aralarında sı kabarcığı oluştu sizce nedeni nedir başına gelen var mı ?
Gizoooo ddeniz23 canım egzama ve uçuk emmekten oluyor bizde oldu doktor 2 tane krem verdi kuru tutmaya çalış dedi çok zor oldu ama 2 haftada geçti
ddeniz23 Gizoooo çok geçmiş olsun 🙏🏻 Bizimki emmiyor 2 yaşında görünce aşırı panik oldum bie tanıdığıma sordum çocuklarda korona semptomu dedi şuan nasıl sabah olcak bilmiyorum 😏😏😏