Anneler merhaba
çok sükür kızımın gece uykusunu düzene soktum sayılır ama uykuya dalmakta epey sıkıntı çekiyoruz
emerek uyuyor uyuduğunda Memeyi bırakıyor Uyanmasın diye hiç kıpırdatmıyorum yatakta yatıyor ama bazen 5 bazen 15 dk da uyanıyor tekrar
bunu basıl yenebiliriz batmı tecrübeli anneler nasıl gecer
ayrıca kundak da yapıyorum terliyor bıraktırmak istiyorum ama nasıl bir süreç izlemeliyim bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
emerek uyumAyı da bıraktıran anneelermiz varsa fikir verebilir mi
kızım 5 buçuk aylık
teşekkür ederim🤗🤗