Mom4565 ben 8-9 ayından gunduzlerı kestım gunduz zaten 2 kez uyuyordu uyumadan once azıcık emıyrdu onun yerıne bıberon verdım, 1 yasından sonra uyutunca azıcık emıyordu, sonra gece sıksık uyanmaya baslayınca bıberon verdım oyle oyle alıstı sonra kendısı emmek ıstemedı verıyordum cekılıyordu bıberonunu alıyordu . Benımde zaten oncedende sutum fazla yaglı falan deyıldı ıyıce cekılmısdı ne benı acıttı bırakma donemı nede cocugumu hıc hatırlamadı bıle , yanı aglatmakta bısey degıl