Ikiafacan Oflum bebelac lf aliyordu ama mama sıkıntısı oldu icin piyasa da doktor eczeci muadili Aptamil Pregomin As deyip yazdı ama kokusu berbat cocuk içmiyor yatdimci olacak başına gelen var mı böyle bisi cocuk alerjik ve raporlu mama
Irmakprensesinannesi Ikiafacan sma optitra alın deneyin icicektir asla gaz yapmıyor kızım severken içiyor ve gayet iyi kilo aldırıyor bizde aptamil kullandık kızım hiç beğenmedi ve çok gaz yaptı şuan gaz sma dan memnunuz doktorumuz aldirdi
Irmakprensesinannesi Ikiafacan ozeldeyse doktoruna yazın içmediğini söyleyin mama olarak hipp te kullanabilirsiniz ben kullanmadım ama tavsiye eden çok var
Ikiafacan Irmakprensesinannesi ya malesef mamayi dun ilçeden ile gidip yazdırdım yeni valla napicaz bilmiyorum belki kullanıp farklı yol izleyen olmuştur
Irmakprensesinannesi Ikiafacan bana kalırsa elinde patlasın bebeginden değerli deil dediğim gibi mqmq değiştir Bn öyle yapmıştım şuan da sma dan memnunum
Masalmmmmmm Ya canm sen bide similac kullan o kokuya sen bile dayanamazsın zavallı yavrularımız 😥 Galiba vanilya şurubu muydu yağı mıydı bilmiyorum da damlatıyorlardı içerisine birkaç kişi de görmüştüm iyi geliyormuş
Ikiafacan Arkadaşlar malesef hiç bir şekilde ocmiyor başka mama da aldım yine icmiyor sanırım doğumdan beri bebelac lf aldi için diğerlerini ağzına bile sürmüyor herseyi denedim napicam bilmiyorum çorba vs geçirdik bugünü ama ariyor mamayi