Merhabalar 2 ay 24 günlük bebeğim var 2-3 gün öncesine kadar 2 saatte bir 120-125 cc mama içerdi ortalığı ayağa kaldırırdı acıkınca baş edemiyordum kilosu da fazlaydı 2 hafta önce 6 küsürdü doktorumuzda istiyorsa verin yapacak bişey yok dedi ama şu bir kaç gündür mama saatlerimiz 4 saate kadar uzadı ben şok 😳 acıkınca öyle ortalığı kopartan çocuk gitti yine mızmızlanıyor ama öyle eskisi gibi değil bazen ağlamadan ben veriyorum 3 saat olunca yani bir kaç gün öncesine kadar bazen 1 buçuk saatte acıkan çocuk değişti aslında normale döndü ama bana garip geldi şimdi böyle bişey yaşayan var mı ciddi bir kilo farkı Yaşar mıyız acaba