Suupangle Bexero ilk iki doz olduk ama 3. Doz icin 2 yasında sonra denilmişti. Şimdide doktor gec kalmıssınız yaptırmaya diyor. Vuruldugumuz iki aşıda boşa mı gitti şimdi ??
Dyglila Suupangle bildiğim kadarıyla evet. Bütün dozları olmalı. Siz genede doktora sorun en doğru cevabı o verir.
BirAlparslanAnnesi Suupangle nasıl yani ? Aşınızı doktorunuz planlayıp tarih vermedimi ? Kendisi vurmuyormu aşıyı ?