Merhaba güzel anneler. 🌸Kızımda doğuştan bu yana öyle bir sıkıntı hiç olmamıştı doktor kontrolünde ilerleriz herzaman. İlk adımlarını attığında bile videoya çekmişim hep bakıyorum içe dönme yok. Ama 4 ay önce doktora kontrole götürdüğümde sağ ayak hafif içe basıyor dedi ilk defa. Başka takipli doktorumuza götürdük evet bende görüyorum hafif ama ilk yürüme zamanlarında bunu normal kabul ediyoruz ve biraz ilerlesin yine bakarız şu anda yapacak birşey zaten yok dedi. Bazen bakıyorum bebeğim gayet rahat basıyor bazen içe basıyor birden düşüyor ama yürümeye başlayalı 8 ay oldu. İçe dönüklük sonradan oluyormu? Veya gerçekten yapabileceğim birşey yokmu evde. Bir arkadaş burda ayakkabıları ters giydirmenin fayda edebileceğini söylemişti sanki bir ara. Yapan uygulayan normal yürürken hafif içe basma yaşayan yada kendiliğinden geçen varmı bildiğiniz aklımda birsürü soru.😕