Bebeğim 20 aylık oldu. Bir haftadır belki daha fazla göğüs uçlarım inanılmaz acıyor. Sanki yara olmuş gibi bebek emerken çok acı çekiyorum. Reglime de daha 10 gün falan var. Ertesi gün hapı kullanmıştım onunla alakası olabilir mi? Görünürde kızarıklık yara falan da yok