Zamanla alışıyorlar bende çok sıkıntı çekmiştim bi ara fobi oldu hatta biberonla besleyemiyordum annem yada kayınvalidem içiriyordu ama şu an 3 aylığız yatarak bile içiriyorum tedirgin içirme o zaman bebeğinde huzursuz olur bende aynı biberonu kullanıyorum biberonu biraz eğerek içir yavaş yavaş çekerse problem olmuyor