Masalmmmmmm Selam kızlar kullanan var mı ? Bebeğinize kilo aldırdı mı ? Kokusu çok ağır ama 😥 acaba aptamil pregomin e mi dönsem ?
emirinannesii Masalmmmmmm normal similac kullanıyorum 1200 kg almış bebegim 1 ayda severek içiyor içeriği temiz
Cennet-Kokulum Masalmmmmmm Ben oğluma kullanmıştım çok güzel kilo aldırmıştı hem diğer mamalar gibi birden şişirmedi hemde kilosu ayına göre ilerledi evet kokusu biraz ağır ama bebeğin gelişiminde çok faydası oluyor yine de sizin kararınız tabi 😊
Kurtlarkuslaralemi Masalmmmmmm biz kullaniyoruz sut alerjimiz var. Kilo normal alıyor. 11 ayligiz şuan. Biz tadından memnunuz bi sıkıntı yaratmadı.
_YanakReisinAnnesii Masalmmmmmm pregomin de güzel kilo aldırıyor gibi güncel kilosundan tam emin değilim ama ağırlaştığını fark ediyorum 😂😂
Masalmmmmmm Kurtlarkuslaralemi evet bizim de alerjimiz çıktı o yüzden kilo kaybımız da vardı Aptamil le similac verdi doktor hangisini isterseniz severse rapor çıkarcsm yarın dedi de
Zeryadeniz Masalmmmmmm ben hipp combiotik kullanıyorum. Doktor önerdi. Öyle kilo aşırı almıyor çocuğum normal. Bende eskiden Aptamil kullanırdım sanki o daha çok kilo yapıyor gibiydi
_YanakReisinAnnesii Masalmmmmmm diğer alerji mamalarını bilmiyorum ama evet pregomin biraz öyle ama icerinde laktoz falan olmadığı için sanırım
Irmakprensesinannesi Masalmmmmmm valla qptamil kullandım benim kızımda yüksek oranda gaz yaptı sıkılacak kullanmadım bilmuyrm ama sma kullaniyrm gayet kızım severek içiyor gaz problemi yok memnunum tavsiye ederim