Giz3w Icime bir nebze su serptiniz🥲Ben de bunun bir süreç olduguna inansam da esim, ailem vs. Sürekli çok kötü alistirdigimi ona da kendime de kötülük yaptığımı beni kullanmayı öğrendiğini soylediklerinde kendimi yetersiz ve sürekli yanlış yapiyor hissediyorum:/ umarım süreçtir ve en güzel şekilde anlatabiliriz 😔