Hanımlar 40 günlük anneyim. Emzirme sıklığımız malum çok fazla ve duruş bozukluğumuzdan dolayı boynumdan aşağısı çok ağrıyor. Emzirme yastığı alayım dedim ama çok seçenek var siz kullandınız mı? Kullandıysanız nereden aldınız ? Başka bi tavsiyeniz var mı ?