OKTAYELIF61 canım bebeğimin 2.ay aşısında kıpkırmızı olup şişti ve ucu beyaz iltihaplı bir görüntüsü vardı ama 4 aylıkken falan şişti. Annem aşısı tutmuş dediyse de güvenmeyip doktora götürdüm. Pratisyen hekim vardı diren takıp boşaltalım dedi iltihabı, o anda başka bir doktor gelip hayır hayır kesinlikle müdahale etmeyin aşı tutmuş, beklediğimiz bir durum bu, sakın ha ellemeyin dedi. Allahtan o sırada geldi. 7 ay 13 günlüğüz şu an sadece kırmızı orası şişliği indi, dümdüz oldu. Korkma sakın beklenen bir durum yani uzun lafın kısası ☺️