RabiaAlptekin sürekli hata veriyor sürekliii defalarca sayfa yeniliyorum o zamanda okuyacagim postu bulamıyorum 5 yıldır uygulamayı kullanıyorum seviyorum ama sırf bu yüzden hesabım silinsin diye mail attım gerçi dayanamaz dönerim simdide giriyorum ama sıkıldım sinir oldum