Esmanurr Merhaba hanımlar bebişim 4 aylık 3 gün önce öksürük balgam falan şikayetiyle doktora götürdük hava ilaçlar falan verdi cok bugün baktığımda bebeğimin kakası sarı yeşil gibi yapış yapış sümüksü ilaclardanmı yoksa başka bişeymi korkmalımıyım
Kevseryldz Esmanurr muhtemelen balgamını yutuyor kakasından çıkıyor olabilir ya da alerjiktir ilaçlardan da olur
Cucumenveannesi Esmanurr muhtemelen alerjik bi bebeğiniz var oğlumda 4 aylıkken öyle oldu sürekli öksürüğü yeniliyor Du balgam oluyordu bizde usutuyiryz sanıyorduk alerjik Bi bebekmis vücudunda kızarıklık lar çıkınca anladık artık kakasi hep sumuksuydu ama Bn sumuksu kakanin alerjik bebeklerde olduğunu bilmiyordum normal sanıyordum şimdi 6 aylık yüzü felan kızarık hep ilaç kullanıyoruz alerji testi yaptircaz neyden olduğunu öğrenmek için
Esmanurr Nergisim09 bende öyle düşünüyorum sürekli hastaneye götürmekte istemiyorum bu sürecde cok hastalık var bide çocuklarda genel salım varmış herkesin bebişi öksürüyor
Minikadam06 Esmanurr merhaba bende oksuruk hirilti sikayetiyle gittigimde 5 aylikti o zamn suan 6 ay 10 gunluk kakasinda sumuksu birsey var dedim oda surekli mi dedi kmhayir bugun oldu sadece dedim eger surekli olursa getir bi tahlil yapalim dedi isterseniz surekli oluyosa bi tahlil yaptirin