MisirEkmegiiiii Kızlar doğum yapalı 16 ay oldu hala çok terliyorum, adet oldum düzene de girdi ama sanki hamileymisim gibi yanıyorum resmen. Benim gibi olan var mı? Bunun için hangi doktora gitmeliyim..
Teemo07 MisirEkmegiiiii beeennn. Ev cok sıcak o ayrı, dışarı cıkarken bile incecik birşey giyip üstüme öyle mont giyiyorum yok şipil şipil terliyorum. Kaloriferleri ben kapatıyorum, eşim üşüyorum deyip geri açıyor anlamadım.
lgsya MisirEkmegiiiii 11 ay olcak dogum yapalı kış gelınce terlemem durdu oturdugum yerden bır kılo terlıyordum yani suan arada oluyor iş yaparken fılan .
Mavi1602 MisirEkmegiiiii oğlum 13 aylık aynı dert bendede var resmen kokuyorum ya😭 ama ben hergün duş alıyorum düzenli rolonumu kullanırım anlamadım bu işi😤
KahveliAnnee MisirEkmegiiiii benimde öyleydi ama sadece 1 Ay sürdü ve geçti ama kimisi oluyormus adet oluyorsunuz dimi
Aag Ahh ahhh derdimi anlayanlar 😑🤣✋🏻 3 ay oldu doğum yapalı son 1 aydır her zaman olmasa da dediğiniz gibi kafamın içi bile sırık sıklam oluyor. Gece su içinde uyanmaktan bıktım hasta olup çocuğu emziremem diye korkuyorum.
Aag Ama farkettim ki ya yumurtlama yada afete yakın daha beter basıyor artık hangi hormon sebep oluyorsa o artıyor. Doğumdan sonra 1 kez varla yok arası adet oldum. Dizinde başkarda öyleymiydi
MisirEkmegiiiii Aag Ben bir sene sonra adet oldum maalesef o yüzden âdet olana kadar normal görüyordum ama adet olduktan sonra da devam edince acaba bi sorun mu var dedim
Familyboy Doğum yapalı 11 ay oldu normalde çok üşüyen ben doğum yaptıktan sonra o halimden eser kalmadı hâla kış geldi ama ben ince ceketlerle geziyorum evde tişörtle geziyorum
MisirEkmegiiiii Familyboy Aynı aynı ellerim ayaklarım asla isinmazdi benim, evde patik terlikle gezerdim şuan çorap bile giymiyorum her gün iç çamaşırı değiştiriyorum terlemekten
KahveliAnnee MisirEkmegiiiii hm valla bilemedim sadece 1 Ay sürmüştü ona da lohusa teri diyorlar bide şey ya hormonlar da çok değişiyor öyle etki etmiş olabilir midem çok yanıyor benim hamilelikten sonra asiri fazlalasti doktora gittim hamilelik hormonlarının dogumdan sonra yerine oturabilmesi için 1 sene şart demişti
Haydinn MisirEkmegiiiii ay bende öyle 5 buçuk ay oldu doğum yapalı nefret ettim kendimden de saçlarımı asla açamıyorum ensemi yakıyor kış geldi ama hala yanıyorum adette olmadım daha 😂
MisirEkmegiiiii Haydinn Ben bir sene sonra adet olmuştum artık terden mahvoldu her yerim, adet oldum hala aynıyım sürekli saçlarımı kesiyorum bide bende egzama var artiyo terleyince düşünün halimi 😥😥