Vicco bot almıştım ama az tombul ayaklı giymesi zor oluyor var mı şöyle şıp diye kolay giyilen ve rahat yürüyeceği uygun fiyatlı bir bot 😊 14 aylik bebeğim viccoda 21 no aldım aslında büyük ama ayak icine girerken zorluk yaratıyor ön kısmı basık diye