BalYavrumm daha 3 gün önce benim de başıma geldi, arabanızın marka modelini yılını bilmiyorum ancak ben 2021 bmw kullanıyorum. Avm otoparkından çıkarken Vito minibüs sağ tarafımdan kapılarımı resmen yırtarak vurdu geçti. 350 bin liralık ağır hasar kaydı oluştu. Yani alt tarafı iki kapı boydan boya yırtıldı diyorsun ama son model bmwlerde kapı sacı yok komple kapı değişiyor. Bmw servisine gittiğinde 1 kapının 90bin lira olduğunu söylediler. Minibüsü kullanan bir şoför. Yani 350bin lirayı o karşılamak zorunda. Bunu nasıl ödeyecek bilmiyorum. şöyle bir şey var. Bmw hasarsızlık indirimi olarak arabamı benden alıp bana yenisini vermeyi teklif etti. Ancak şu an ellerinde araç bulunmadığını ağustosta geleceğini söylediler. Şu son artış kurlarından dolayı arabanın güncel fiyatı 1.5 milyona yaklaşmış. Bmw bunu vermeyi kabul ediyor güncel fiyatıyla. -şimdi bu fiyatlara da linç gelmesin neden söyledin diye, olay başıma geldiği için anlattım 🤗- O yüzden sordum arabanın modeli markası ne diye ? insanın içinde felaket oturuyor. Çok geçmiş olsun. Siz mi yaptınız kaza ?