Dilan_yagiz15 Kızlar oğlum dört aylık dogdundan bu yana hiç yastık kullanmadım ama artık kullanayım diyorum kararisizm sizler ne yapıyorsunuz?
ebz09 Dilan_yagiz15 yastık 2 yas öncesi önerilmiyor. İlk aylarda reflu yatagi ya da yatagina eğim verecek şekilde kullanmak en doğrusu. Baş kısmı yukarda kalması demek kusmalar vb durumlar için kurtarici
plakayerli ebz09 bizim reflü yatağında yattı hep doğduğundan beri ama şimdi 6 aylık oldu ona sığmıyor ilk defa bu gece ince bi yastık koydum başının altına