Merhaba kızlar. Kızımın sacını kestık bugun lüle lüleydi ve cok dolaşıktı kesınce duzelır dedıler bızde baya kısa kestırdık erkek coguguu gıbı yanı. Sonradan pısman oldum subatta dogum gunu var cunku cocugum yaşına kel girecek 😅o zamana kadar Uzarr mı kestıren var mı bıraz sacma bı soru oldu ama merak edıyorum 😬😅