Aysecikk3 Emziriyorum. Bugün akşam sağ göğsüme dokununca baya ağrıdığını hissettim ve elleyince ceviz büyüklüğünde sertlik var. Nedeni ne olabilir geçici midir? Çok endişeliyim
Wanderlust Aysecikk3 mastit olmussunuz neler yapilabilir internetten arastirin ilerlemeden gecmesini saglayin yoksa genel cerraha muayene olup antibiyotik tedavisine baslamaniz gerekebilir. Gecmis olsun
Aysecikk3 Wanderlust çok şiddetli ağrı yok sadece dokununca ağrı hissediyorum ve sertlik. Mastit midir bende ondan korkuyordum😔
Met Bol bol emzirin o memenizi. Elektrikli sağma makinesi varsa sağım yapın yoksa Elle sağın. Duşta Masaj yaparak tarayın memeyi sonra emzirin
Wanderlust Aysecikk3 sertlik demek tikaniklik var demek tikaniklik da mastit oluyor zaten ilerlemesi kotu suan daha yeni olmussunuz bir sekilde bosaltmaniz gerek ilerlemeden onleminizi alin cok gecmis olsun
Aysecikk3 Wanderlust teşekkür ederim. Işe yaramıyor diye kaldırdığım Göğüs pompasını çıkardım ve sağdım sertlik geçti ağrı gitti çok şükür 💃🏻