Beraatyesim 6 aylık bebeğim koltuktan düştü gözlerinde kayma kusma olmadı sadece ağladı bende acike getirdim temografi cekilcemiş doktor daha küçük dedi radyasyona mağdur kalır dedi ne yapayım akıl verin
Recbeyer Beraatyesim aklında kalmasın çektir canım benim bebeğimde 6 aylıkken düşmüştü cektirmistim ben çok geçmiş olsun bu arada
TheBaby Beraatyesim 3 aylıkken oğlum düşmüştü. Çektirdim başka türlü içimiz rahat etmez dedi doktor. Sonradan üzülmekten acabamı diye şüphe kalmasındansa çektir derim
Meltem37 Beraatyesim ay canim ay ayda benim basim gelmsiti ve inanirmisin bugunde bazadan düştü geceleei uyumuyo bide dis sabah 7bde uyudim oda yanimda uyumustu ne ara uyandı bilmiyorum cok yorgunum valla allahtan.bisey olmadi sonucunda temizdi doktor takip et dedi bişey de olmadi sükur🙄