Çarşamba 1 yaşa girdik aşı oldu kızım (1 aşımız eksik su çiçeği) ateş-i ara ara çıkıyor ve burnu akiyor
Azı dişlerinde patladı hala devam.ediyor en.onemlisi bir şey yemiyor doğru düzgün kimler böyle destek verin kizlar o kada kahvaltı corba yemeğini yapiyroum ama ;(