okyanustabirbulut NaimeYilmaz Montessori yatak kullanmıyorum. Ikea büyüyen yatak kullanıyoruz, memnunum. https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/3-7-yas/cocuk-mobilyalari/29123958/minnenluroy-uzayabilen-cocuk-karyolasi.aspx Yeğenimin montessori yatağı var, çok memnunlar. https://www.vivense.com/retro-montesori-karyola-modeli.html
Laden NaimeYilmaz 2020 ağustos ayından beri bunu kullanıyoruz. Çok memnunum. Düşme tehlikesi falan yok. Sadece köşeleri fazla sivri ama onu da kenar koruyucusuyla hallettim🥰 https://ty.gl/rs10qaapf7 içine kullandığım yatak; https://ty.gl/n7bb8qbgjv