Glfdnaktr Merhaba oğlum 4 yaşında bugün ona bazali yatak aldım halen bebek yatağında yatiyodu kardeşi dogucak o kullanır onu dedim kendisine de baza aldım yanlış mı yaptım nasıl bı yatak seçimi yapmaliydim?
Kubrik5734 Glfdnaktr bazali yatak icin aslinda kucuk bir yasta degil sadece yanina internetten korumalik alin aksi halde fusmedi cok muhtemel kendi sahsi fikrim bsza yerine monesteri yatak alirdim
okyanustabirbulut Glfdnaktr Yere yakın bir yatak tercihi daha uygun olurdu elbette ama kullanılabilir neden olmasın? Sadece düşmesine karşı önlem amaçlı korumalık edinin.
Zhnce Glfdnaktr mantıklı ama korumalik almakta fayda var Benim oglanda 3 yaşında Seneye bazali yatak düşünüyorum fakat güvenmiyorum kesin her gece düşer O yüzden korumalik alicam yatakla birlikte
Glfdnaktr okyanustabirbulut Tabi ki korumalık olucak ne bileyim baza daha kullanışlı ve uzun ömürlü geldi inş pişman olmam
Deletedmom5284 Korumalık alın yerede yorgan serin yanlara, uyku sersemi kalktığında düşerse en azından sert zemine düşmez
Glfdnaktr Deletedmom5284 Yok bizim yatakda babasıyla ortamizda değilde yatağın en köşesinde benimle uyur bazen yine de düşmez çok deli yatmiyo önlem Alicam tabi ki
Zhnce Glfdnaktr kesinlikle daha kullanışlı uzun süre kullanır eşyalarını koyar kaldırırsın O yönden en iyisini yapmışsın bence