Arkadaşlar 5 buçuk aylık oğlum var oda sıcaklığı 23 24 derece altına uzun kollu çıtçıtlı üstüne ince bir tane ayaklı tulum giydiriyorum üstüne de battaniye örtüyorum uyurken sizce üşür mü daha kalın giydirdiğim de de bu sefer ya da yorgan örttüğümde sırtı terliyor değiştiriyorum gece yarısı 🤦🏻♀️ Ne yapacağımı şaşırdım. Lütfen akıl verin 🥺 tekrar hasta olmasından korkuyorum çok hasta olmuştu 🥺🥺