Ayaz13 Bebeğim 10 aylık ama doğumdan sonra geçmeyen kabızlık yaşıyorum. Emzirirken 3-4 lt su içmek gerekiyormuş ebe öyle söyledi gerçekten içebiliyormusunuz. Benimle aynı durumu yaşayan ve çözüm bulan varsa gerçekten ihtiyacım var
mina00 Ayaz13 fazla katı yeme , bolca su ıcmeye calıs hıc olmazsa 2,5-3 lıtre cayda ola bılır ama rezene cayı falan ıc. Bıde kayısı cayıda ıce bılırsın kendınde demleyıp ıce bılırsın kabızlık ıcın
Dedimolabilir Ayaz13 kabizlik yasadim allah vermesin aglayarak gidiyordum. Lavman dan sonra rahatladım ezaneden aldim kendim yaptim
canselcalgn Ayaz13 kayısı içtim kaynatıp, zeytinyağı içiyorum hergun ama bir faydası yok hala daha aynı ve bu durum beni çok zorluyo 😥
Ayaz13 Dedimolabilir son çare onu düşünüyorum ama sürekli yapmak zorunda kalırsam diye korkuyorum çünkü geçmiyor
mina00 Ayaz13 rıca ederım, bende de bazen oluyor gercı ben emzırmeyı bıraktım ama kayısı cayı yumusatıyor ben hazır formun kullanıyorum ama sen dogal demle emzırıyorsun dıye
Ayaz13 canselcalgn beni de ya artık korkuyorum bağırsaklarım mı durdu acaba diye çocukla uğraşmaktan doğru düzgün yemekte yapamıyorum
Dedimolabilir Ayaz13 ben iki kere yaptim sonrasi sivi beslenmeye devam ve birdaha olmadi sukurki. Mutlaka dene ama tam yapman lazim ben yarim yaptigim icin iki kere yaptim yinede kurtuldum sukur
canselcalgn Ayaz13 bende aynı şekilde sıvı yemek lazım ama yapamıyorum ki bilmiyorum devam ederse naparim çünkü fazlasıyla zorluyo beni
Ayaz13 canselcalgn normal doğum yaptım ama ıkınmaktan çatlak oluştu onunda etkisi var mı bilmiyorum 😔
Ayaz13 Dedimolabilir mutlaka deneyeceğim bunu o zaman çok teşekkür ederim beslenme şeklimi de değiştirmem gerekiyor ama 10 aylık olmasına rağmen asla kendini oyalayamayan ve hep kucakta olmak isteyen bir oğlum var ☺️
Mbal Ayaz13 9 ay 3 gün sağdım. Sonra fark ettim düzeldi sağmayı bırakınca. Bütün suyu süt yapıyormuş demek vücut şaşırmıştım hatta.