Bebeğim 8 aylık yaklaşık 2 aydır testisleri genelde kasığında oluyor banyoda ve uyurken iniyor. Çocuk doktoruna gittim eliyle indirdi iniyor dedi ama çocuğun gün içinde hep kasığında önceden hep torbada olurdu havalar soğuyunca mı böyle oldu yoksa sonradan inmemiş testis mi oldu anlmadım. Bilgili anneler beni bilgilendirirse sevinirim.